اخبار > کارشناسانی که بیشترین نقش را در کاهش مطالبات داشته باشند تشویق می‌شوند



مدیر شعب بانک ملت استان همدان:

کارشناسانی که بیشترین نقش را در کاهش مطالبات داشته باشند تشویق می‌شوند

جلسه هم‌اندیشی بانک ملت استان همدان با دفتر نمایندگی شرکت طرح واندیشه در استان به منظور بررسی عملکرد این دفتر در مقطع مردادماه و نیمه اول شهریور 98 و همچنین اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش مطالبات منطقه در پایان مقطع شهریور، به ریاست فهیم ملکی مدیر شعب استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه که علی قمری معاون اعتباری، محمد سعیدی رئیس اداره حقوقی، آقایان معتمد، جوادی‌فر و آذربو رؤسای حوزه‌های شمال غرب، همدان و نهاوند و ملایر، عسگری، مرادی و قاسمی کارشناسان حقوقی مدیریت شعب استان، محمد محبوبی رئیس دفتر نمایندگی شرکت و کلیه کارشناسان این دفتر حضور داشتند؛ ملکی مدیر شعب بانک ملت استان همدان با اشاره به آمار مطالبات بانک ملت در شعب استانها، جایگاه این استان را مناسب دانست و با اشاره به رتبه اول همدان در کاهش مطالبات بین استانها، گفت: فاصله این استان با استان بعدی تنها 3% است که بسیار شکننده است؛ لذا باید در جهت افزایش وصول مطالبات برای حفظ جایگاه مقام اولی استان در کشور تلاش مستمر صورت گیرد.

وی در ادامه با قدردانی از رئیس و کارشناسان دفتر نمایندگی شرکت طرح و اندیشه، افزود: با هدف تقویت انگیزه کارشناسان وصول به تلاش بیشتر برای کاهش مطالبات استان، به 3 کارشناسی که بیشترین نقش را در کاهش مطالبات داشته باشند در قالب طرح انگیزشی پاداش تعلق می‌گیرد.

بنابراین گزارش؛ قمری معاون اعتباری بانک ملت استان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به کاهش 19 درصدی مطالبات استان همدان در ناحیه مربوطه و وضعیت خوب این استان در کل کشور، گفت: درحال حاضر استان همدان در مطالبات معوق 9% و در مطالبات با سرفصل مشکوک‌الوصول 24% منفی است.

وی با اعلام تعداد شعب مثبت استان در مطالبات، از کارشناسان حاضر در جلسه هم‌اندیشی خواست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود در این شعب، علت مثبت بودن آنها را نیز گزارش کنند.

به گزارش روابط عمومی، بررسی وضعیت مطالبات همه شعب به تفکیک و در قالب آمار، چگونگی جمع‌آوری وصولی‌ها و زمان ارائه آنها به سرپرستی استان از دیگر بخش‌های این جلسه بود که شرکت‌کنندگان در مورد آنها بحث و تبادل نظر کردند.

بنابراین گزارش، در ادامه نشست سعیدی رئیس اداره حقوقی بانک ملت استان همدان با اشاره به مقطع قبلی که تا آخرین روزها استان همدان رتبه اول را در کاهش مطالبات در اختیار خود داشت اما در روز آخر این رتبه را از دست داد، خواستار اعمال مدیریت صحیح و تلاش جمعی به منظور ثبات جایگاه این استان در حفظ مقام نخست در کاهش مطالبات نسبت به دیگر استان‌ها شد.

وی افزایش میزان وصول مطالبات را تنها راه حفظ این جایگاه دانست.

به گزارش روابط عمومی؛ معتمد رئیس حوزه شمال غرب همدان نیز ضمن تشکر از رئیس و کارشناسان دفترنمایندگی شرکت، بر تقویت تعامل و همفکری به منظور حل مشکلات پیش‌رو بین بانک و نمایندگی طرح واندیشه، نظم بیشتر درخصوص حضور کارشناسان وصول در شعبه و افزایش مراجعه حضوری به مدیونین تأکید کرد.

وی حضور یک کارشناس وصول در چند شعبه با توجه به میزان مطالبات آنها و همچنین پرچالش بودن وصول مطالبات را مانع اصلی در کاهش بیشتر مطالبات شعب دانست.

در ادامه جلسه وضعیت پرونده‌های مطالباتی دو شعبه کبودرآهنگ و بلوار شهید مدنی و همچنین تشکیل کمیته خاص در استان بحث و تبادل نظر شد. 

به گزارش روابط عمومی؛ در بخش دیگری از این نشست قمری معاون اعتباری بانک ملت استان همدان نیز افزایش 33 درصدی مطالبات در سر فصل سررسید گذشته را غیرقابل قبول دانست و در ادامه اسامی شعب دارای بیشترین افزایش مطالبات در این سرفصل را اعلام کرد.

براساس این گزارش؛ تأکید ملکی مدیر شعب استان به رؤسای حوزه‌ها مبنی بر ارجاع پرونده‌های سررسید گذشته شعب دارای چالش به نمایندگی شرکت از دیگر بخش‌های این نشست بود.

به گزارش روابط عمومی؛ محبوبی رئیس دفتر نمایندگی شرکت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر درخصوص حل مشکلات شعب چالشی استان، بر افزایش اقدامات موثر و استفاده از همه ظرفیت‌ها به منظور منفی شدن مطالبات کلیه شعب استان در پایان مقطع حاضر و مقاطع پیش رو تأکید کرد.

بنابراین گزارش؛ کلیه کارشناسان وصول حاضر در این نشست نیز عملکرد خود را درخصوص پیگیری پرونده‌های مطالباتی شعب مربوطه تشریح کردند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه از پیام سیف کارشناس وصول حوزه اسدآباد به‌خاطر عملکرد خوب و تعامل اثربخش با شعبه قدردانی شد.

تاریخ درج خبر:شنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٨ زمان درج خبر:٠٨:١٣ شماره خبر:٢٥٢٧ تعداد نمایش خبر:710

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: