اخبار > پانزدهمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت برگزار شد



پانزدهمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت برگزار شد

پانزدهمین جلسه کمیته راهبرد مرکزی شرکت عصر یکشنبه دهم شهریورماه به ریاست سعید عسگری قائم مقام مدیرعامل در سالن کنفراس ساختمان شماره 1 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در ابتدای این جلسه که با حضور معاونین و مدیران عملیاتی و ستادی برگزار شد پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، سعید عسگری قائم مقام مدیرعامل طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از خداوند منان قبولی عزاداری همکاران را مسئلت کرد.

بنابراین گزارش؛ وی در ادامه به ضرورت آماده‌سازی فضای عمومی شرکت متناسب با ماه محرم و برگزاری مجالس عزاداری با حضور همکاران توسط روابط عمومی بر اهتمام جدی و سریع این مدیریت در جهت رفع نواقص موجود تأکید کرد.

بر پایه همین گزارش؛ در ادامه جلسه، چمنکار دبیر کمیته راهبرد تکالیف جلسه چهاردهم را قرائت و مدیران عضو کمیته نیز اقدامات انجام شده را گزارش کردند.

معرفی دو پیشنهاد در قالب پویش «سال جدید، خدمت جدید» از سوی مهرزاده معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی مربوط به واحدهای عملیاتی مطرح شد پیشنهاد اول پس از تبادل نظر اعضای کمیته اجرای آن مورد تصویب واقع نشد و پیشنهاد دوم درخصوص پرداخت قبوض آب، برق، تلفن، گاز ساختمان آزادی و دفاتر نمایندگی از طریق سامانه 1818 و 2000 بود که مقرر شد پس از بررسی معاونت مالی و اقتصادی درصورت نداشتن منع قانونی به مرحله اجرا درآید که این اولین بخش گزارش اقدامات تکالیف جلسه گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی، در ادامه قائم مقام مدیرعامل خاطرنشان کرد: از همکارانی که طرح‌های پیشنهادی آنها پس از تأیید اعضای کمیته پویش «سال جدید، خدمت جدید» به کمیته راهبرد مرکزی شرکت راه پیدا می‌کنند، تقدیر و پاداشی برای آنها درنظر گرفته شود.

براساس این گزارش؛ بخش بعدی جلسه پانزدهم کمیته راهبرد به تکلیف مدیریت آموزش در کمیته چهاردهم مبنی بر ارسال پیام‌های آموزشی از طریق ایمیل و سایت شرکت با طراحی مناسب برای همکاران بعد از رونمایی از سایت جدید اختصاص داشت که مقرر شد نسبت به ارسال این پیام‌ها بعد از رونمایی از سایت اقدام شود. 

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ در ادامه جلسه عسگری قائم مقام مدیرعامل درخصوص تأخیر بیش از حد معمول برای تمدید سایت شرکت، با تاکید بر اینکه کلیه قراردادها باید از طریق مدیریت حقوقی و امور قراردادها انجام شود تا مسیر مالی آن هموار گردد، گفت: طبیعتاً کنترل مفاد فنی تمدید قرارداد سایت شرکت باید توسط فناوری اطلاعات صورت گیرد و پیگیری سایر امور توسط روابط عمومی شرکت انجام شود تا اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت بررسی و گزارش گردد.

بنابراین گزارش؛ در ادامه بردال مدیر فناوری اطلاعات به اقدامات انجام شده درخصوص ارسال پیامک برای مدیونین جهت پرداخت اقساط برای مقطع شهریور، برپاسازی سامانه توقیف و ترخیص، اقدامات صورت گرفته برای ایجاد سامانه جامع منابع انسانی و ارسال مدارک مربوط به کمیسیون معاملات و راه‌اندازی سیستم ویدئو کنفرانس اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ تشریح اطلاعیه شماره 2/10224 مورخ 98/06/06 با موضوع طرح وصول نقدی مطالبات مشکوک‌الوصول قدمت‌دار و تمدید آن تا پایان سال 98 توسط عبادی‌پور معاون کل عملیات بخش پایانی این جلسه بود.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ١١ شهريور ١٣٩٨ زمان درج خبر:١٣:٤٦ شماره خبر:٢٥١٦ تعداد نمایش خبر:594

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: