اخبار > طرح شفق همه واحدها را به رقابت سالم دعوت می کند



طرح شفق همه واحدها را به رقابت سالم دعوت می کند

یونس محمدی مدیر دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی در گفتگویی با روابط عمومی شرکت پیرامون طرح شفق، گفت:با توجه به مقطع حساس کنونی برای شرکت و بانک ملت،طرح شفق در این مقطع با هدف تقویت انگیزه کارشناسان وصول طراحی شده است تا با پویایی و اهتمام مضاعف آنان در راستای هدفگذاری و اهداف ابلاغ شده،کارنامه قابل قبولی را در پایان آذر ماه ارائه نمایند.
وی در ادامه طراحی و ایجاد این گونه طرح‌های انگیزشی را به توجه به هدف غایی آن که همسو با رسالت اصلی شرکت است مثبت ارزیابی و تاثیر آن را در کاهش مطالبات بانک محسوس دانست.
مدیر دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی هم‌اندیشی و هم فکری سازمانی را جهت یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای ایجاد و گسترش تعاملات،عامل مهمی در تقویت بنیه علمی و ارتقای همکاری‌های فی مابین بانک ملت و شرکت دانست و افزود: انجام هر فعالیت نظام مندی در سازمان ها در گرو تلاش خردمندانه‌ی تمامی کارکنان قرار دارد.
وی با اشاره به ابلاغ طرح شفق به استان‌ها، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی،تشکیل کمیته ستاد داخلی طرح شفق را از مهمترین این اقدامات معرفی کرد.
محمدی بررسی عملکرد سه ماهه دوم کارشناسان استان در قالب 3 تیم عملیاتی، ابلاغ اهداف مقطع پیش رو، راهبری، همراهی و ایجاد انگیزه مضاعف برای کارشناسان تا پایان طرح، کمک و ورود پرونده‌های سنگین و اولویت بندی برای همکاران، فعال نمودن تیم عملیاتی استان در خصوص پرونده‌های اسناد رهنی در بازه زمانی طرح شفق، تصویب بررسی راهکارهای افزایش وصول در این طرح شفق در کمیته راهبردی پیش رو در استان خراسان رضوی،راه‌اندازی کانال تلگرامی جهت ابلاغ رویه های کاری واخبار طرح را از دیگر اقدامات این کمیته معرفی کرد.
وی همچنین میزان استقبال از این طرح را از همان روزهای ابتدای ابلاغ طرح بسیار خوب توصیف و باعث ایجاد روحیه مضاعف در کارکنان این دفتر دانست.
مدیر دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی با اشاره به حجم بالای تبلیغات صورت گرفته در خصوص طرح شفق،خاطر نشان کرد: اجرای این طرح کارشناسان را به یک چالش مثبت جدید دعوت می‌کند تا ضمن یک رقابت سالم،به استقبال مهمترین برنامه عملیاتی سال بروند.
محمدی انگیزه مادی این طرح را با توجه به لحاظ نمودن کلیه کارشناسان از لحاظ سبدبندی(طبقه بندی) وصول با عث پویایی بیشتر در مجموعه دانست و افزود: ابلاغ به موقع و بهنگام این طرح‌ها باعث برنامه ریزی بهتری از سوی دفاتر می شود و با هدفگذاری تک تک کارشناسان در این برنامه عملیاتی نتایج مثبتی حاصل خواهد شد.
وی تهیه بروشورهایی جهت معرفی طرح شفق به ادارات مدیریت شعب استان و برخی از شعب بانک که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر راجع به طرح هستند را راهکار مناسبی برای تبلیغ آن در بانک در جهت پیشبرد اهداف طرح دانست.
محمدی همچنین طراحی و اجرای نظرسنجی در پایان مقطع آذرماه برای سنجش میزان تعامل شعب با شرکت به منظور شناسایی واحدهایی که بیشترین همکاری را در فرایند طرح با شرکت داشته‌اند را پیشنهاد داد تا به وسیله آن از زحمات این واحدها و شعب تقدیر شایسته صورت گیرد.
مدیر دفتر نمایندگی خراسان رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد با همفکری،همسویی و همگرایی به وجود آمده،اهداف از پیش تعیین شده این مقطع حاصل شده و شرکت کارنامه درخشانی را در این زمینه ثبت کند.

تاریخ درج خبر:دوشنبه ٢٤ مهر ١٣٩٦ زمان درج خبر:٠٨:٠٠ شماره خبر:١٧١٩ تعداد نمایش خبر:1000

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: